Z przyjemnością dzielimy się wiadomością, że od początku maja ponownie wykonujemy badania oraz zabiegi medycyny wspomaganego rozrodu zgodnie z zaleceniami obiektywnych instytucji zdrowia. Jesteśmy otwarci na WSZYSTKICH Pacjentów, zapewniając – przy nowych zasadach ochrony i obsługi Pacjenta – WSZYSTKIE terapie, w tym procedury zapłodnienia pozaustrojowego.

Uwzględniając opinie krajowych i międzynarodowych organizacji zajmujących się medycyną rozrodu oraz wytyczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego i Ministerstwa Zdrowia, a także korzystając z doświadczeń naszych siostrzanych klinik europejskich z grupy The Fertility Partnership, wprowadziliśmy szereg restrykcji mających chronić naszych Pacjentów i zespół przed potencjalnym zakażeniem koronawirusem. Wszystkim osobom starającym się o ciążę zalecamy szczególną ostrożność, ale jako najważniejszą przyjmujemy przesłankę, że leczenie niepłodności w przypadku wielu Pacjentów po prostu nie może być odraczane.

Zmiany w naszym ośrodku obejmują

  • Dostęp do szerokiej oferty e-konsultacji oraz bogatej bazy webinariów – prowadzimy zdalne konsultacje medyczne, embriologiczne oraz psychologiczne, a także dzielimy się wiedzą i udzielamy pomocnych porad w trakcie szkoleń on-line. Pacjenci mają zapewniony z nami stały kontakt telefoniczny oraz mogą zwracać się do nas mailowo, jak również poprzez nasze kanały Facebook i Instagram.
  • Wizyty w klinice – Pacjenci są zapraszani do kliniki bezpośrednio przed planowaną godziną wizyty. Ci, którzy pojawią się wcześniej, serdecznie proszeni są o poczekanie na zewnątrz lub w swoich samochodach. Recepcjonistka zaprosi Państwa telefonicznie na wizytę i z UŚMIECHEM przywita w recepcji. Poprosi o wypełnienie ankiety epidemiologicznej i o użycie żelu do czyszczenia rąk, a następnie zmierzy temperaturę. 
  • Poruszanie się wewnątrz budynku – po określeniu bezpieczeństwa sanitarnego, Pacjent kierowany jest na konsultację, badanie lub zabieg. Pamiętaj, by w poczekalni przestrzegać zasad dystansu społecznego dwóch metrów. Wizyty lekarskie, badania USG i zabiegi są realizowane przy zachowaniu szczególnych środków kontroli i higieny: usta i nos Pacjenta/ów powinny chronić maseczki, a lekarze i personel medyczny mają na sobie odpowiednie środki ochrony osobistej (maseczki, przyłbice, rękawiczki, fartuchy ochronne, itd.). Wiedz, że pod tymi zabezpieczeniami kryje się UŚMIECH i życzliwe nastawienie 😉 
  • Higiena i bezpieczeństwo – w Vitrolive realizujemy rygorystyczny program troski o czystość, wysokie standardy higieny oraz zachowanie sterylności. Nieustannie czyszczone są też powierzchnie często dotykane i używane, tj. blaty, klamki, fotele, leżanki, terminal płatniczy, guziki w windzie.
  • Partnerzy i osoby towarzyszące – aby zmaksymalizować bezpieczeństwo, podjęliśmy trudną decyzję, aby umożliwić przebywanie w budynku kliniki tylko osobom, które muszą pojawić się w Vitrolive fizycznie, ponieważ np. przychodzą na badania lub pobranie nasienia, analizowane są ich wyniki, podpisywana jest zgoda na zabiegi lub prowadzone jest leczenie. Przy badaniu ginekologicznym czy badaniu USG (chodzi zarówno o monitoring w trakcie stymulacji, jak i badanie w ciąży) do kliniki zapraszane są tylko kobiety, a osoby towarzyszące muszą poczekać na zewnątrz. Z badania USG w ciąży możemy przygotować dla Państwa nagranie i zdjęcia, abyście wspólnie mogli cieszyć się widokiem maleństwa w domu.

Bardzo prosimy o wyrozumiałość!

Co możemy Wam zaoferować?

  • Kompleksową diagnostykę i leczenie niepłodności.
  • Procedury wspomaganego rozrodu.
  • Terapie związane z zachowaniem płodności.

Kiedy możemy zacząć terapię?

Jesteśmy otwarci na wszystkie pytania i wątpliwości ze strony naszych obecnych Pacjentów. Jeśli chcesz porozmawiać, skontaktuj się z naszym zespołem:

• telefonicznie: 91 88 69 260
• mailowo: info@vitrolive.pl
• z użyciem formularza kontaktowego.

Jeśli jeszcze nie rozpoczęliście swojej podróży z in vitro, umówmy się na pierwszorazową konsultację niepłodnościową w formule zdalnej lub w bezpiecznym gabinecie lekarza Vitrolive. Z radością poprowadzimy Cię przez ten proces.

Wiemy, że ostatnie dwa miesiące były wyjątkowo trudne i cieszymy się, że możemy na nowo zawalczyć o najlepsze możliwe wyniki leczenia dla Was. To zdecydowanie krok we właściwym kierunku!

Pencil

Aktualności

Najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Matki

VL_ico_13
calendar

Workshops für die Patienten

śro 3 czerwca

VL_ico_08

Zadzwoń do nas +48 91 48 64 345 |napisz do nas

Wysłanie formularza zgłoszeniowego wyraża zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), RODO.
Dane osobowe pozyskane w ramach formularza kontaktowego przetwarzane będą w celu rozpatrzenia przesłanego zapytania, a podstawę przetwarzania danych stanowi realizacja prawnie uzasadnionych interesów VitroLive poprzez zapewnienie możliwości kontaktu użytkowników strony www z VitroLive. Administratorem danych osobowych jest VitroLive Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Marcina Kasprzaka 2a.
Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane przez czas konieczny do przetworzenia zapytania zawartego w formularzu kontaktowym. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. W przypadku podania danych przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.