16 marca, 2020
Aktualne zasady obsługi Pacjenta w Vitrolive
Ze względu na panującą sytuację, aby zapewnić niczym nie zagrożoną ciągłość przyjęć i Państwa leczenia, postanowiliśmy wprowadzić klika zmian w organizacji obsługi Pacjenta. Obejmują one m.in. system pracy zmianowej całego Personelu czy czasowe ograniczenia w zakresie pobrań krwi i badań nasienia. Prosimy o wyrozumiałość i Państwa wsparcie we wspólnej walce z koronawirusem. Pamiętajcie, że cały czas jesteśmy dla Was dostępni, także telefonicznie, mailowo oraz podczas konsultacji video.
Z przyczyn epidemiologicznych czasowo nie obsługujemy Pacjentów z grupy zwiększonego ryzyka, tj.:
- Osoby, które w ciągu 14 dni podróżowały do krajów kategorii 1 lub
- Osoby, które miały kontakt z osobą zakażoną wirusem COVID-19 lub
- Osoby, które w ciągu 14 dni podróżowały do krajów kategorii 2 i mają dolegliwości grypopodobne (ból gardła, duszności, kaszel, gorączka), nawet łagodne.
Nie obsługujemy również Pacjentów z czynną infekcją, bez względu na odbywane podróże.
Ograniczenia mają za zadanie chronić nas wszystkich, ale pracujemy każdego dnia i gorąco zapraszamy do kontaktu w każdej nurtującej Was sprawie.