Poniedziałek - Piątek - 8:00 - 19:00, Sobota - 9:00 - 13:00

Portal Pacjenta

Portal Pacjenta pozwala na posiadanie i wykorzystywanie własnego konta internetowego w celu zapewnienia dostępu do wiadomości przesyłanych przez klinikę VitroLive, a także podgląd wyników oraz dokumentów związanych z leczeniem w naszej placówce. Portal Pacjenta pozwala śledzić swój kalendarz leczenia w trakcie potwierdzania jego kolejnych etapów, jak również sprawdzać dane dotyczące umówionych wizyt lekarskich. W Portalu Pacjenta można też uzupełnić dane osobowe i inne szczegóły na temat przebytych chorób, co ułatwi rozmowę z lekarzem i pozwoli uporządkować historię choroby. Portal znajduje się pod adresem portal.vitrolive.pl.

Po telefonicznej rejestracji w naszej klinice każdy pacjent otrzymuje drogą elektroniczną szczegółową instrukcję, zawierającą spersonalizowane dane, pozwalające na zalogowanie się do portalu. Pierwsze hasło zostanie wygenerowane przez VitroLive, niemniej rekomendujemy jego zmianę na samodzielnie wybrane przy pierwszym zalogowaniu się do portalu. Jeśli zapomnieliby Państwo, jakie było Państwa hasło i nazwa użytkownika, można je łatwo odzyskać lub ustawić na nowo.

Jak uzyskać dostęp do Portalu Pacjenta?

Po pierwszej rejestracji telefonicznej na wskazany przez Państwa adres e-mail powinna przyjść wiadomość na temat Portalu Pacjenta. W pierwszym e-mailu poprosiliśmy o potwierdzenie imienia i nazwiska oraz daty urodzenia – w ten sposób chcielibyśmy się upewnić, że właściwie odnotowaliśmy Państwa adres poczty elektronicznej. Po otrzymaniu odpowiedzi wysłaliśmy kolejną wiadomość, zawierającą dane do logowania.

Jeśli nie otrzymali Państwo takiej wiadomości lub chcieliby otrzymać ją ponownie, prosimy o kontakt telefoniczny z kliniką pod numerem 91 88 69 260 lub poprzez formularz kontaktowy. Pozwoli nam to zweryfikować Państwa adres poczty elektronicznej i rozpocząć procedurę rejestracji konta.

Logowanie

Po wprowadzeniu podanej nazwy użytkownika i hasła uzyskają Państwo dostęp do portalu i wszystkich jego funkcjonalności. Przy pierwszym logowaniu warto zmienić hasło na takie, które będzie łatwe do zapamiętania. W tym celu prosimy zalogować się do portalu, wybrać zakładkę „Dane osobowe”, a następnie „Moje dane osobowe”. Pola zmiany hasła znajdują się na końcu formularza. Aby móc uzupełnić pola zmiany hasła, należy najpierw wcisnąć guzik „Edytuj”, znajdujący się w tej sekcji. Po ustawieniu prawidłowego hasła prosimy zatwierdzić zmiany klikając „Zapisz”.

Jednocześnie prosimy o sprawdzenie i uzupełnienie wprowadzonych przez personel kliniki danych osobowych (również ich pisowni), by upewnić się, że są poprawne. W celu zmiany danych należy najpierw wcisnąć guzik „Edytuj”, znajdujący się w tej sekcji. Po wpisaniu prawidłowych danych, prosimy zatwierdzić zmiany klikając „Zapisz”.

Odwiedź Portal Pacjenta VitroLive!